Browse Month: Luty 2016

Kosmetyki dla pięknej skóry

Piękna SkóraOdpowiednia zadbana skóra twarzy i ciała jest powodem do dumy. Przyciąga wzrok a jej dotyk jest przyjemny i bardzo delikatny. Różne są rodzaje skóry szczególnie na twarzy i różne skłonności, które ona przybiera. Dlatego niezwykle ważne jest aby wybierając kremy do twarzy, zapytać najpierw o opinię specjalistę w sklepie drogeryjnym albo kosmetyczkę. Taka osoba z łatwością określi jaki mamy typ skóry, jakie problemy ją dotykają i jakie środki kosmetyczne powinniśmy w związku z tym stosować. Wiele osób ma problemy z pękającymi naczynkami na twarzy czy na innych częściach ciała, dlatego w takiej sytuacji trzeba zadbać o to aby zniwelować wszystkie naczynka poprzez odpowiednie do tego kremy i balsamy. Ważne jest by zapobiegać powstawaniu nowych naczynek, dlatego kremy te powinno się stosować systematycznie i bardzo precyzyjnie je nakładać na miejsca narażone na te niedogodności. Popękane naczynka na twarzy czy innych częściach ciała, wyglądają bardzo niekorzystnie i mogą znacznie oszpecić wygląd. Koniecznie trzeba też walczyć dostępnymi sposobami, jeśli dotyka nas nadmierna potliwość. Wiadomo, że człowiek się poci pod wpływem gorąca, ale jeśli zdarza się to w nietypowych sytuacjach, wtedy trzeba takie sytuacje niwelować. Na rynku jest dostępnych wiele środków zapobiegających się poceniu, albo niwelujących przykry zapach. Trzeba dobrać odpowiednie dla naszej skóry i do wielkości naszych potrzeb. Stosowanie kosmetyków jest bardzo ważne w każdej sytuacji, niezależnie od wieku i płci, bo skóra zaniedbana będzie wyglądała starzej i mniej efektownie niż powinna.

Dieta? To nie koniec świata!

DietaDieta to słowo, które wielu z nas kojarzy się ze strasznymi restrykcjami i ograniczeniami. Nic bardziej błędnego. Wystarczy wprowadzić kilka prostych zasad, aby cieszyć się ze spadających kilogramów.
1. Najważniejsze to wprowadzenie w naszej diecie 4-5 posiłków dziennie co 3-4 godziny. Dzięki temu, że dostarczamy do organizmu na bieżąco pokarm, nie musi on magazynować jedzenia, gromadząc go w tkance tłuszczowej.
2. Nie zapominajmy i nie rezygnujmy ani ze śniadania, ani z kolacji. Śniadanie powszechnie uważa się najważniejszy posiłek dnia i nie jest to slogan. Dzięki dobremu śniadaniu zapewniamy sobie energię i siłę do działania na cały dzień. Kolację wystarczy zjeść najpóźniej 2-3 godziny przed snem. Nie ma sensu, aby głodzić się już od 18, ponieważ zwiększa to ryzyko, że będziemy mieli większą ochotę na niezdrowe przekąski i rzucimy się na jedzenie tuż przed snem.
3. Aktywność fizyczna – dla wielu z nas to godziny przelanego potu na siłowni, zmuszanie się do ćwiczeń, które są obowiązkiem, a nie przyjemnością. Nie musi tak być. Wystarczy, że znajdziemy sport, który nas zainteresuje i który będziemy wykonywać z radością. Lubisz pływać, jeździć na rowerze, na rolkach, biegać, spacerować, ćwiczyć jogę, pilates, zumbę, aerobik, fitness? Wolisz ćwiczyć domu, na zewnątrz, na siłowni? Możliwości jest mnóstwo. Wybierz to, na co Ty masz ochotę, a dzięki temu czas poświęcony ćwiczeniom nie będzie straconym.
Nie daj sobie wmówić, że dieta to coś koszmarnego. Zastosuj się do kilku zasadach – sama zobaczysz, jak bez wielkich wyrzeczeń do lata zgubisz kilka kilogramów.


css.php